Читацька конференція по книзі В.Сухомлинського "Казки школи під голубим небом"


«Казки школи під Голубим Небом» Читацька конференція  по книзі Василя Сухомлинського

Мета: ознайомити учнів з літературною спадщиною  В.О.Сухомлинського, розвивати інтерес до його творчості. Виховувати повагу до старших, любов до рідної землі. Розвивати в учнях зацікавленість до пізнання світу.

Обладнання: портрет В.О.Сухомлинського, фото планети Земля у долонях  людини.

Оформлення дошки: цитати Сухомлинського :      

1. « Школа під Голубим Небом – це джерело живої думки і слова, до якого я щодня привожу вас, щоб ви стали людьми широкої душі, розумними й сердечними, мудрими мислителями»

2.» Ми написали тисячі казок. Хто ж їх автор? Це чудова українська ніч і декілька поколінь маленьких дітей, і я – всі ми – творці казок Школи під Голубим Небом»

1ведучий: Наш сьогоднішній захід – читацька конференція по книзі видатного педагога, людини з великим серцем, відданим дітям. Людини, яка безмежно любила й берегла дитячі душі.

2 ведучий: Василь Олександрович Сухомлинський народився  28 вересня 1918 року в невеличкому селі на Кіровоградщині. Вчителювати почав з 1935 року, потім воював на фронтах Великої Вітчизняної війни, а з 1948 по 1970 роки працює спочатку вчителем, а потім директором Павлишської  школі Кіровоградської області.

3 ведучий: Написав 48 книг, 500 наукових статей, більш як 1500 оповідань та казок,переведених на 59 мов світу.

Бібліотекар: І  зараз ми поговоримо тільки про одну з багатьох книг Василя Сухомлинського «Казки школи під Голубим Небом». Ми звикли, що школа – це великий будинок з класами, учнями, вчителями. Це дім знань.

Школа Сухомлинського – це  теж світ знань. Але це ще й світ казки. Думки, співчуття, радості, пізнання природи і себе у світі.

Книга складається з сімох частин

  • Кмітливий скляр
  • Моя мама пахне хлібом
  • Пісня Великого Сірого Каменя
  • Коли засинають зорі
  • Скільки ж ранків я проспав
  • Є ще одне найніжніше деревце
  • Бо за морем чужина

Клас поділено на  5 груп. Кожна група підготувала сценку за оповіданням В. Сухомлинського. Кожна команда обґрунтовує, чому  вона взяла саме це оповідання. Даємо слово командам.

1 група. Ми взяли оповідання « Що краще». Не можна вгадати що краще, тому, що все , що є на світі – корисне.

2 група – «Скільки ж я ранків проспав?». Які неповторні хвилини, коли сходить сонечко і який молодець батько, що показав це синові. Нам теж захотілось літом побачити це.

3 група – «Колискова». На прикладі листочка Сухомлинський нагадує нам, щоб не забували своїх старих батьків та бабусь з дідусями. Треба їм допомагати, піклуватися.

4 група – « Добре слово» . З цього оповідання ми зрозуміли, що у хворобі, у нещасті  допомагають не тільки ліки та гроші, а й добре слово. Недарма кажуть, що слово лікує.

5 група –« Хай будуть і Соловей, і Жук». Кожна тварина, рослина потрібна на планеті, для чогось же вони з’явились на цьому світі. А ми – люди – повинні їх берегти.

Бібліотекар: велике спасибі, діти і за те, що ви так вдало інсценували твори великого педагога, і за те , що  ґрунтовно довели нам свій вибір.

1 ведучий: а зараз звернемося до цитат, написаних на дошці (зачитує). Скажіть мені, як ви розумієте, що ж таке Школа під Голубим Небом ?

Відповіді : це добро, співчуття, любов до рідних, піклування  про людей,тварин, рослин. Школа вчить найкращим людським якостям, виховує  почуття милосердя, радості, щастя.

Бібліотекар: Сподіваюсь, що мандрівка по книзі В.Сухомлинського «Казки школи під Голубим  Небом» не залишила вас байдужими, а сколихнула струни вашої душі : любов до батьків, повагу до людей, милосердя, співчуття, добро. А головне – бажання продовжувати писати казки для Школи під Голубим небом.

«Казки школи під Голубим Небом» Читацька конференція  по книзі Василя Сухомлинського

Мета: ознайомити учнів з літературною спадщиною  В.О.Сухомлинського, розвивати інтерес до його творчості. Виховувати повагу до старших, любов до рідної землі. Розвивати в учнях зацікавленість до пізнання світу.

Обладнання: портрет В.О.Сухомлинського, фото планети Земля у долонях  людини.

Оформлення дошки: цитати Сухомлинського :      

1. « Школа під Голубим Небом – це джерело живої думки і слова, до якого я щодня привожу вас, щоб ви стали людьми широкої душі, розумними й сердечними, мудрими мислителями»

2.» Ми написали тисячі казок. Хто ж їх автор? Це чудова українська ніч і декілька поколінь маленьких дітей, і я – всі ми – творці казок Школи під Голубим Небом»

1ведучий: Наш сьогоднішній захід – читацька конференція по книзі видатного педагога, людини з великим серцем, відданим дітям. Людини, яка безмежно любила й берегла дитячі душі.

2 ведучий: Василь Олександрович Сухомлинський народився  28 вересня 1918 року в невеличкому селі на Кіровоградщині. Вчителювати почав з 1935 року, потім воював на фронтах Великої Вітчизняної війни, а з 1948 по 1970 роки працює спочатку вчителем, а потім директором Павлишської  школі Кіровоградської області.

3 ведучий: Написав 48 книг, 500 наукових статей, більш як 1500 оповідань та казок,переведених на 59 мов світу.

Бібліотекар: І  зараз ми поговоримо тільки про одну з багатьох книг Василя Сухомлинського «Казки школи під Голубим Небом». Ми звикли, що школа – це великий будинок з класами, учнями, вчителями. Це дім знань.

Школа Сухомлинського – це  теж світ знань. Але це ще й світ казки. Думки, співчуття, радості, пізнання природи і себе у світі.

Книга складається з сімох частин

  • Кмітливий скляр
  • Моя мама пахне хлібом
  • Пісня Великого Сірого Каменя
  • Коли засинають зорі
  • Скільки ж ранків я проспав
  • Є ще одне найніжніше деревце
  • Бо за морем чужина

Клас поділено на  5 груп. Кожна група підготувала сценку за оповіданням В. Сухомлинського. Кожна команда обґрунтовує, чому  вона взяла саме це оповідання. Даємо слово командам.

1 група. Ми взяли оповідання « Що краще». Не можна вгадати що краще, тому, що все , що є на світі – корисне.

2 група – «Скільки ж я ранків проспав?». Які неповторні хвилини, коли сходить сонечко і який молодець батько, що показав це синові. Нам теж захотілось літом побачити це.

3 група – «Колискова». На прикладі листочка Сухомлинський нагадує нам, щоб не забували своїх старих батьків та бабусь з дідусями. Треба їм допомагати, піклуватися.

4 група – « Добре слово» . З цього оповідання ми зрозуміли, що у хворобі, у нещасті  допомагають не тільки ліки та гроші, а й добре слово. Недарма кажуть, що слово лікує.

5 група –« Хай будуть і Соловей, і Жук». Кожна тварина, рослина потрібна на планеті, для чогось же вони з’явились на цьому світі. А ми – люди – повинні їх берегти.

Бібліотекар: велике спасибі, діти і за те, що ви так вдало інсценували твори великого педагога, і за те , що  ґрунтовно довели нам свій вибір.

1 ведучий: а зараз звернемося до цитат, написаних на дошці (зачитує). Скажіть мені, як ви розумієте, що ж таке Школа під Голубим Небом ?

Відповіді : це добро, співчуття, любов до рідних, піклування  про людей,тварин, рослин. Школа вчить найкращим людським якостям, виховує  почуття милосердя, радості, щастя.

Бібліотекар: Сподіваюсь, що мандрівка по книзі В.Сухомлинського «Казки школи під Голубим  Небом» не залишила вас байдужими, а сколихнула струни вашої душі : любов до батьків, повагу до людей, милосердя, співчуття, добро. А головне – бажання продовжувати писати казки для Школи під Голубим небом.

Нравится