"Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас" 2012р.

"Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас" 2012р.



 
"Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас" 2012р.

9 класс, Математика

"Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас" 2012р. Рекомендовано МОН України

 
 






Other books on this section:
Українська мова : підручник для 7 класу

Українська мова : підручник для 7 класу
Українська мова навчання Видавництво: Генеза Рік: 2015 Підручник укладено відповідно до нової програми з української мови для 7 класу. Навчальний матеріал спрямовано на розвиток творчих здібностей, навичок самоосвіти, інтересу школярів до предмета. Принцип особистої зорієнтованості навчання реалізовано через такі форми роботи, як дослідження, робота в групах, само- оцінювання.

 
 
 
 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ  З  ТЕМИ :  “ Профільне  навчання “

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ : “ Профільне навчання “
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ З ТЕМИ : “ Профільне навчання “ 1. Закон України “Про освіту “ // Відомості Верховної Ради України.-1991.-№34.-С.451 2. Державна національна програма “Освіта” Україна ХХ1ст. //Осіта.-1993.-№44-46.-С.2-15 3. Державний стандарт загальної середньої освіти в Україні.-К.:Генеза.-1997.-С.4-30 4. Концепція профільного навчання в старшій школі.Затверджено рішення колегії Міносвіти і науки України від 25.09.03р. №10/12-2 5. Профильное обучение: Эксперимент: совершенствование структуры и содержания общего образования /Под ред. А.Ф.Киселева.- М.: Гуманит. Изд.центр ВЛАДОС,2001.-512с.

 
 
 
Психологическое консультирование и диагностика.Практическое руководство. Часть 1. — М.: Генезис, 2001. — 160 с.

Психологическое консультирование и диагностика.Практическое руководство. Часть 1. — М.: Генезис, 2001. — 160 с.
Настоящее пособие рассчитано на психологов, работающих с детьмии подростками. Оно содержит конкретные рекомендации по проведениюдиагностического обследования ребенка, интерпретации результатов иконсультированию родителей и педагогов. Первая часть в основномпосвящена проблемам диагностики.При выборе методических средств предпочтение отдается простым иинформативным тестам, не требующим специальных материалов иоборудования. Пособие снабжено многочисленными иллюстрациями,помогающими читателю овладеть интерпретацией результатовобследования.

 
 
 
Categories