Інформатика, 11кл. Академічний рівень, профільний рівень

Інформатика, 11кл. Академічний рівень, профільний рівень



 
Інформатика, 11кл. Академічний рівень, профільний рівень

Компьютерные науки, 11 класс

Автори: Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І.
Гриф Міністерства освіти: Рекомендовано МОНУ
Мова: Українська
Обкладинка: Тверда
Сторінок: 304
Колір: кольорова
Поліграфічний формат: 70х100/16
Видавництво: Генеза

Навчальний матеріал підручника поділено згідно з програмою на 4 розділи. В основу викладення навчального матеріалу покладені об'єктивний та алгоритмічний підходи. На початку кожного пункту наведено запитання для актуалізації знань учнів, на які спирається вивчення нового матеріалу. для кращого сприйняття та засвоєння учнями навчального матеріалу підручник містить багато малюнків, таблиць, схем, зображень екрана монітора та інших наочних матеріалів. Для підвищення інтересу до вивчення предмету підручник, крім основного матеріалу, містить рубрики: "Для тих, хто хоче знати більше", "Цікаво знати", "Цікаві факти з історії", "Додаткові джерела інформації". Наприкінці кожного пункту наведено запитання для самоконтролю та практичні завдання, які розподілені за рівнями навчальних досягнень. Підручник містить 20 практичних робіт, виконання яких, згідно з програмою, є обов'язковим для всіх учнів.

 
 






Other books on this section:
Деление рациональных чисел

Деление рациональных чисел
Самостоятельная работа

 
 
 
 
 
Сторінка «Шкільна бібліотека» на сайті школи

Сторінка «Шкільна бібліотека» на сайті школи
Відповідати вимогам часу — це втілювати інновації, застосовувати на практиці досягнення бібліотечної галузі, використовувати стратегічне планування та проектну роботу, гнучко пристосовуватися до вимог освітніх стандартів. Сьогодні основною характеристикою шкільних бібліотек міста Харкова стало розмаїття джерел інформації, доступ до яких вони можуть надати. Комп'ютеризація, 100-відсоткове підключення до мережі Інтернет, наявність сторінок «Шкільна бібліотека» на сайтах навчальних закладів і персональна електронна пошта створили реальні умови для трансформації шкільних бібліотек у сучасні бібліотечно-інформаційні центри.

 
 
 
Categories