Моніторинг 5-х, 10-х класів


Косач Вікторія

12.11.2013, 11:45
1
Відділ освіти Воловецького району
Administrator, Teacher

Яка мета моніторингу якості знань учнів 5-х, 10-х класів?

 

         Більшість вчителів схиляються до думки, що проведення моніторингу якості знань учнів 5-х, 10-х класів справа безрезультатна та неефективна. Адже у школах добре відомі результати засвоєння знань учнями, їхні можливості, навики, уміння. Що може зробити Міністерство освіти якщо дізнається про  те, що рівень знань учнів підтвердять на моніторингу, чи не підтвердять. Всім відомо, що якість сучасних підручників та матеріал викладений в них надзвичайно важкий та недоступний учням для самостійного вивчення.   Чи покращиться це після проведення моніторингу? Щодо проведення самої процедури моніторингу,  як скористатися  Інтернетом у віддаленому гірському селі, де  відсутній навіть мобільний зв’язок.  В які умови поставлені керівники закладів, щоб виконати  наказ Міністерства освіти і науки?  У школах з паралельними класами та великою наповнюваністю учнів необхідно використати  велику кількість паперу, щоб видрукувати завдання, анкети, бланки, кошти на ці витрати ніде не передбачені.  Вихід з цього становища знайшли спритні видавці методичної літератури, які пропонували закупити збірники для проведення моніторингу.  Чи в змозі  непрацюючи батьки, батьки з малими матеріальними доходами придбати збірники ?  А хто думає про дитину, якій на протязі місяця пропонується здати тести  з 12-ти  предметів? При тому, що вони повинні виконувати навчальну програму, писати планові контрольні  роботи.  Отож запитань багато, хто на них дасть відповідь?

Попов Артем

14.01.2014, 14:42
2
"Класна оцінка"
Pupil

lf



Leave a message can only registered users
registration