Література ХХ - ХХІ ст. У пошуках себе і високого польоту / Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за темою «Література XX – XXI століття»

Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за темою «Література XX – XXI століття»

узагальнити знання учнів про епохи, твори та поетів й письменників, з творчістю яких ознайомились

Урок № 66

 

Тема: Узагальнення і систематизація навчального матеріалу за темою «Література  XX – XXI століття»

Мета:

·        навчальна: узагальнити знання учнів про епохи, твори та поетів й письменників, з творчістю яких ознайомились;

·        розвивальна: розвивати творчі здібності, пізнавальну активність та читацький інтерес учнів, комунікативність та вміння працювати в групах;

·        виховна: виховувати розуміння ціннісного значення літературної спадщини.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: аркуші паперу, маркери різних кольорів, яскраві журнали різних видань для виготовлення колажів або плакатів.

 

 

                                                      

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

 

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ.

 МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

IІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ

1. Групова робота

Учні об’єднані в групи на попередніх уроках, тому вони мали можливість наперед ознайомитися із завданням для виконання, обговорити спільні ідеї та самостійно обрати, що (або кого) будуть презентувати.

Примітка. За бажанням учні мали можливість замість плакату чи колажу показати проект на задану тему.

1.     Презентація колажів чи проектів

Завдання для груп

    Вибрати найяскравіші факти, епізоди з творів, найефективніших персонажів (чи найцікавіші факти із життя авторів); показати своє ставлення до них та зацікавити інших.

Перша група. Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»

Друга група. Річард Бах «Чайка Джонатан Лівінгстон»

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ

 Рефлексія

 VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити вивчене за рік; підготувати завдання для літературної вікторини.