химия 7 класс


Classes: 
7-а
Only pupils of the school and these classes have access to the course.



...

Lection Lections of (10)
Task Tasks of (20)



Course structure

Part 1. Вступление


Знаннєвий компонентназиває лабораторний посуд і основне обладнання кабінету хімії; знає і розуміє правила поведінки учнів у хімічному кабінеті та правила безпеки під час роботи з лабораторним посудом і обладнанням кабінету хімії;пояснює призначення лабораторного посуду та обладнання кабінету хімії.Діяльнісний компонентвиконує найпростіші лабораторні операції з використанням обладнання кабінету хімії за вказівкою вчителя;дотримується правил поведінки учнів у хімічному кабінеті та правил безпеки під час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії.Ціннісний компонентвисловлює судження про застосування хімічних знань та історію їхнього розвитку; доцільність марковання небезпечних речовин, які входять до складу харчових продуктів і побутових хімікатів; робить висновки щодо безпечного використання речовин, з урахуванням їхнього марковання;усвідомлює право на власний вибір і прийняття рішення.

Lection Lections of (4)
Task Tasks of (1)



Part 2. Первоначальные химические понятия


Эта часть курса содержит первоначальные базовые химические понятия, термины, законы. В состав части входят химические уравнения, типы химических реакций, простейшие задачи по химии и методы их решенияЗнаннєвий компонентназиває хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи; найпоширеніші хімічні елементи в природі;наводить приклади простих і складних речовин, хімічних явищ у природі та побуті;пояснює зміст хімічних формул, сутність закону збереження маси речовин, рівнянь хімічних реакцій.Діяльнісний компонентрозрізняє фізичні тіла, речовини, матеріали, фізичні та хімічні явища, фізичні та хімічні властивості речовин, чисті речовини і суміші, прості й складні речовини, металічні та неметалічні елементи, використовуючи періодичну систему; метали й неметали, атоми, молекули; спостерігає хімічні й фізичні явища;описує якісний і кількісний склад речовин за хімічними формулами; явища, які супроводжують хімічні реакції;використовує Періодичну систему як довідкову для визначення відносної атомної маси елементів;складає формули бінарних сполук за валентністю елементів, план розділення сумішей; визначає валентність елементів за формулами бінарних сполук; обчислює відносну молекулярну масу речовини за її формулою; масову частку елемента в складній речовині та масу елемента в складній речовині за його масовою часткою, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;дотримується правил поведінки учнів у хімічному кабінеті та правил безпеки під час роботи з лабораторним посудом і обладнанням кабінету хімії;виконує найпростіші лабораторні операції з нагрівання речовин, розділення сумішей;Ціннісний компонентусвідомлює необхідність збереження власного здоров’я і довкілля при використанні хімічних речовин;висловлює судження про багатоманітність речовин та значення закону збереження маси речовини;виробляє власні ставлення до природи як найвищої цінності;робить висновки на основі спостережень (за допомогою вчителя).

Lection Lections of (2)
Task Tasks of (13)



Part 3. Кислород


Наскрізні змістові лініїГромадянська відповідальність: умови виникнення та припинення горіння.Здоров’я і безпека:безпечне поводження з речовинами. Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря.Екологічна безпека і сталий розвиток: склад повітря. Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.Поняття про окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання).Підприємливість і фінансова грамотність: проблема чистого повітря. Поняття про каталізатор.Знаннєвий компонентназиває склад молекули води; наводить приклади водних розчинів; формули кислот і основ. Діяльнісний компонентописує поширеність води у природі, фізичні властивості води; розрізняє розчинник і розчинену речовину;складає рівняння реакцій води з кальцій оксидом, натрій оксидом, фосфор(V) оксидом, карбон(ІV) оксидом;обчислює масову частку і масу розчиненої речовини, масу і об’єм води в розчині, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання; виготовляє розчини з певною масовою часткою розчиненої речовини; розпізнає дослідним шляхом кислоти і луги;використовує здобуті знання та навички в побуті для раціонального використання води та збереження довкілля; володіє елементарними навичками очищення води в домашніх умовах;Ціннісний компонентобґрунтовує значення розчинів у природі та житті людини;оцінює роль води в життєдіяльності організмів; висловлює судження про вплив діяльності людини на чистоту водойм та охорону їх від забруднень;відповідально ставиться до збереження водних ресурсів.

Lection Lections of (0)
Task Tasks of (1)



Part 4. Вода


Нахождение в природе, физические и химические свойства воды, понятие растворимость, раствор, компоненты раствора, количественные расчеты, связанные с растворами, понятия о кислотах и основаниях, экологические проблемы водыЗнаннєвий компонентназиває склад молекул кисню, оксидів, якісний та кількісний склад повітря;наводить приклади оксидів, реакцій розкладу і сполучення; пояснює суть реакцій розкладу і сполучення, процесів окиснення, колообігу Оксигену.Діяльнісний компонентрозрізняє процеси горіння, повільного окиснення, дихання, реакції розкладу і сполучення; описує поширеність Оксигену в природі; його фізичні властивості; характеризує хімічні властивості кисню;аналізує умови процесів горіння та повільного окиснення; складає рівняння реакцій: добування кисню з гідроген пероксиду; кисню з воднем, вуглецем, сіркою, магнієм, залізом, міддю, метаном, гідроген сульфідом; використовує лабораторний посуд для добування (з гідроген пероксиду) і збирання кисню; визначає наявність кисню дослідним шляхом;дотримується запобіжних заходів під час використання процесів горіння; інструкції щодо виконання хімічних дослідів та правил безпеки під час роботи в хімічному кабінеті.Ціннісний компонентобґрунтовує застосування кисню; оцінює значення кисню в життєдіяльності організмів; озону в атмосфері; вплив діяльності людини на стан повітря;усвідомлює наслідки небезпечного поводження з вогнем, відповідальність за збереження повітря від шкідливих викидів.

Lection Lections of (4)
Task Tasks of (5)