Тема : Німецькомовні країни. Розвиток монологічного мовлення


Classes: 

Only pupils of the school and these classes have access to the course.



Тема : Німецькомовні країни. Розвиток монологічного мовлення

Lection Lections of (0)
Task Tasks of (0)



Course structure

Part 1. Тема : Німецькомовні країни. Розвиток монологічного мовлення


Тема : Німецькомовні країни. Розвиток монологічного мовленнявисловлювати свою думку; узагальнити та розширити знання учнів про німецькомовні країни, тренувати у відтворенні прочитаного та прослуханого;Освітні : розширити філологічний кругозір;Розвиваючі: розвивати навички підготовленого та непідготовленого усного мовлення, навички аудіювання, комунікативні навички, мовленнєву реакцію та уяву учнів в умовах партнерської роботи.Виховні: виховувати інтерес до предмету, повагу до традицій німецькомовних країн.Обладнання уроку: карта Німеччини, карта Європи, малюнки, опорні схеми, набір кольорових карток, листок оцінювання, магнітофон, фотографії, таблиці, роздатковий матеріал.Тип уроку : Чисто мовленнєвий урок Хід урокуІ. Початок уроку1. Організація класу2. Мовленнєва розминкаа) Wo spricht man Deutsch? Wozu lernen wir Deutsch? Ist es wichtig? Ist es interessant?b) Der erste Eindruck ist der besteМозковий штурм. Пояснити зміст прислів’я , висловивши свою думку.3.Фонетична зарядкаDas Gedicht von H. Heine "Deutschland. Ein Wintermärchen"Im traurigen Monat November war's,Die Tage wurden trüber,Der Wind riß von den Bäumen das Laub,Da reist ich nach Deutschland hinüber. Und als ich an die Grenze kam,Da fühlt ich ein stärkeres KlopfenIn meiner Brust, ich glaube sogarDie Augen begunnen zu tropfen. Und als ich die deutsche Sprache vernahm,Da ward mir seltsam zumute;Ich meinte nicht anders, als ob das HerzRecht angenehm verblute.ІІ. Основна частина уроку4.Повідомлення теми уроку. Очікувані результатиIch will…Ich möchte…Ich denke…5.Обговорення проблеми в загальному коліWir sind gute GeographenLänderA) Landschaftlich schönes Land mit vielen bewaldeten Bergen, blauen Seen, malerischen Städten und Dörfern; neutrales Land. ( Österreich)B) Staat der „ewigen Neutralität“, Sitz vieler internationaler Organisationen, „kleiner Gigant“, Land der Berge und der Seen. ( Schweiz)C) Heimat, meine Trauer, Land im Dämmerschein… ( Deutschland) (J.R.Becher) Länder : Hauptstädte:Die BRD WienÖsterreich BernLuxemburg VaduzDie Schweiz LuxemburgLichtenstein Berlin6.Ажурна пилкаДомашні групи: Deutschland, Österreich, Schweiz Rot rotblau gelb rot rot Експертні групи: 7.Незакінчені реченняWien ist…Österreich besteht aus…Das Miniaturland heißt…Berlin hat viele…Nicht weit vom Alexanderplatz ist…Auf der Museumsinsel befinden sich… 8.Пауза для релаксаціїMusikstück von L. Van Beethoven „Mondscheinsonate“9.АудіюванняÜber Deutschland, Österreich und die Schweiz haben wir vieles erfahren. Und noch gibt es zwei kleine Staaten, wo man deutsch spricht. Hört kleine Information über diese Staaten zu!Виконання завдання після прослухуванняErgänzt die Tabelle!Staat Grenze Gründung Fläche Bevölkerung Sprache HauptstadtLiechtensteinLuxemburg 10.Дерево рішеньTest „ Die Schweiz“1) Die Schweiz befindet sich in den Alpen im Herzen Europas und grenzt an:a) Deutschlandb) Russlandc) Italiend) Frankreiche) Slowenien2) Die Schweizer sprechen vier Landsprachen: Deutsch,a) Lateinischb) Rätoromanischc) Französischd) Englische) Italienischf) Polnisch3) Die Hauptstadt der Schweiz ist…a) Zürichb) Genfc) Bern4) Die Republik Schweiz besteht aus den…a) Bundesländernb) Bezirkenc) Kantonen5) Die Schweiz ist durch Käse, ……..weltbekannt.a) Autosb) Uhrenc) Schiffed) Büchere) Bankenf) Schokolade ІІІ. Заключна частина уроку11. Мікрофон12. Підведення підсумку уроку. Аналіз очікуваних результатів.13. Домашнє завданняСкласти анкету по темі «Німецькомовні країни»

Lection Lections of (0)
Task Tasks of (0)