Catalog of courses

Miscellaneous
School Course

Освітня діяльність сьогодні перебуває під глибоким впливом соціокультурних, економічних, політичних змін у суспільстві. Учитель знаходиться у центрі цих перетворень, і є учасником як освітянського, так і суспільного (локального, загальнодержавного) життя. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня не лише професійної складової вчителя, а й загальнокультурної, що передбачає оновлення знань з правових, історичних, економічних, політологічних, управлінських питань тощо. Опрацювання слухачами суспільно-гуманітарного модуля «Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення» надає можливість вибудовувати власні судження та аргументації на основі аналізу різних соціологічних, культурологічних, філософських концепцій та спонукає до конструктивної взаємодії в суспільстві.

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (2)

 

Miscellaneous
School Course

Розвиток ІК-компетенцій вчителів початкових класів. Надання теоретичних та практичних відомостей про сучасні можливості використання програмного забезпечення на уроках в початковій школі.

Lection number Lections of (3)
Tasks number Tasks of (0)

 

Miscellaneous
School Course

Освітня діяльність сьогодні перебуває під глибоким впливом соціокультурних, економічних, політичних змін у суспільстві. Учитель знаходиться у центрі цих перетворень, і є учасником як освітянського, так і суспільного (локального, загальнодержавного) життя. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня не лише професійної складової вчителя, а й загальнокультурної, що передбачає оновлення знань з правових, історичних, економічних, політологічних, управлінських питань тощо. Опрацювання слухачами суспільно-гуманітарного модуля «Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення» надає можливість вибудовувати власні судження та аргументації на основі аналізу різних соціологічних, культурологічних, філософських концепцій та спонукає до конструктивної взаємодії в суспільстві.

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (2)

 

Miscellaneous
School Course

Формування психолого-педагогічних і методичних компетенцій слухачів для розвитку комунікативної компетентності учнів початкових класів. Методологічні засади формування комунікативної компетентності в учнів початкових класів.Мета:Формування психолого-педагогічних і методичних компетенцій слухачів для розвитку комунікативної компетентності учнів початкових класів.Завдання:Систематизувати знання щодо: - основ компентнісно зорієнтованого підходу;- змісту провідних концептуальних, базових та варіативних програмових документів з актуальних проблем сучасної початкової загальної освіти;- методологічних, лінгводидактичних і психолого-педагогічних засад формування комунікативної компетентності;- технологій розвитку мовлення дітей молодшого шкільного віку.

Lection number Lections of (3)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
School Course

Формування психолого-педагогічних і методичних компетенцій слухачів для розвитку комунікативної компетентності учнів початкових класів. Методологічні засади формування комунікативної компетентності в учнів початкових класів.Мета:Формування психолого-педагогічних і методичних компетенцій слухачів для розвитку комунікативної компетентності учнів початкових класів.Завдання:Систематизувати знання щодо: - основ компентнісно зорієнтованого підходу;- змісту провідних концептуальних, базових та варіативних програмових документів з актуальних проблем сучасної початкової загальної освіти;- методологічних, лінгводидактичних і психолого-педагогічних засад формування комунікативної компетентності;- технологій розвитку мовлення дітей молодшого шкільного віку.

Lection number Lections of (3)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
School Course

автор ст. викладач Килівник О.В."Особливості організації навчально-виховного процесу в початковій школі відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти"

Lection number Lections of (2)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
School Course

Формування психолого-педагогічних і методичних компетенцій слухачів для розвитку комунікативної компетентності учнів початкових класів. Методологічні засади формування комунікативної компетентності в учнів початкових класів.Мета:Формування психолого-педагогічних і методичних компетенцій слухачів для розвитку комунікативної компетентності учнів початкових класів.Завдання:Систематизувати знання щодо: - основ компентнісно зорієнтованого підходу;- змісту провідних концептуальних, базових та варіативних програмових документів з актуальних проблем сучасної початкової загальної освіти;- методологічних, лінгводидактичних і психолого-педагогічних засад формування комунікативної компетентності;- технологій розвитку мовлення дітей молодшого шкільного віку.

Lection number Lections of (3)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
School Course

Теорія й практика формування ключових компетенцій учнів в навчально-виховному процесі

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (1)

 

Miscellaneous
School Course

Освітня діяльність сьогодні перебуває під глибоким впливом соціокультурних, економічних, політичних змін у суспільстві. Учитель знаходиться у центрі цих перетворень, і є учасником як освітянського, так і суспільного (локального, загальнодержавного) життя. Тому постає необхідність сприяти підвищенню рівня не лише професійної складової вчителя, а й загальнокультурної, що передбачає оновлення знань з правових, історичних, економічних, політологічних, управлінських питань тощо. Опрацювання слухачами суспільно-гуманітарного модуля «Перспектива розвитку України: нові виклики та бачення» надає можливість вибудовувати власні судження та аргументації на основі аналізу різних соціологічних, культурологічних, філософських концепцій та спонукає до конструктивної взаємодії в суспільстві.

Lection number Lections of (2)
Tasks number Tasks of (2)

 

Miscellaneous
School Course

Теорія й практика формування ключових компетенцій учнів в навчально-виховному процесі

Lection number Lections of (1)
Tasks number Tasks of (1)