Мельник Антоніна Володимирівна
Administrator, Director, Teacher

 
22.08.2012



Звіт про самоаналіз освітньої діяльності комунального дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу №30 «Червоненька квіточка»

 

Відділ освіти виконавчого комітету Жовтоводської міської ради

комунальний дошкільний навчальний заклад  (ясла-садок)

комбінованого типу №30 «Червоненька квіточка»

 

Звіт

про самоаналіз освітньої діяльності

комунального дошкільного навчального закладу (ясел-садка)

комбінованого типу №30 «Червоненька квіточка» (далі ДНЗ або заклад)

 

Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», наказів Міністерства освіти і науки України від 24.07.2001 року за №553 «Про затвердження Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних навчальних закладів», «Про внесення змін до Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів», зареєстрованого в міністерстві юстиції України 31.08.2004 року за №1071-9670, наказу відділу освіти виконавчого комітету Жовтоводської міської ради від 10.01.2012року №12, наказу комунального дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу №30 «Червоненька квіточка» від 20.12.2011р. №111 «Про проведення самоаналізу освітньої діяльності комунального дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу №30 «Червоненька квіточка», членами комісії проведено самоаналіз у складі:

           голова комісії:  Мельник А.В. – завідувачка;

члени комісії:   Григор’єва  О.С. – вихователь-методист ;

                                     Чернопольська С.О. – вихователь, голова ПК ДНЗ;

 Рибак О.О. – практичний психолог;

 Седченко С.В. – вчитель-логопед;

 Юзва Г.П. – сестра медична;

 Оспельникова О.В. – завідувачка господарством.

Інформація про заклад:

адреса закладу:             52207, Україна,

                                       Дніпропетровська область,

                                       м. Жовті Води,

                                       вул.. 50 років Комсомолу, буд. 18,

                                       тел..  (05652) 2-61-87

                                       e-mail:dnz30-zhv@rambler.ru

Інформація про керівника закладу:

Мельник Антоніна Володимирівна, стаж роботи на даній посаді – 14 років.

Мова виховання та навчання : українська.

Установчі документи закладу:

  • Статут закладу зареєстровано рішенням Жовтоводської міської ради за   №26 

від 25 січня 2007 року;

  • Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи: 33809324 ;
  • Довідка про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України АБ№011407, видана Головним управлінням статистики

у Дніпропетровської області;

  • Рішення виконкому Жовтоводської міської ради від 22.10.1997 року №484 про створення  закладу.

Наповнюваність закладу:

загальна кількість груп – 10;

загальна кількість дітей – 212.

Режим роботи закладу – 5-ти денний, з 10,5 – годинним перебуванням дітей.

Перелік приміщень закладу:

  • споруда закладу, що займає площу – 9854,5 км2;
  • групових приміщень – 10;
  • кабінетів – 6;
  • спортивна зала – 1;
  • музична зала -1;
  • медичний блок – 1.
  • орт оптичний кабінет – 1.

Забезпечення закладу технічними і електронними засобами.

Заклад забезпечений комп’ютерною технікою: 3 комп’ютера, 1 – ноутбук,

 принтер – 1. Широко використовується у роботі закладу Інтернет. Створено сайт ДНЗ.  Кожна група оснащена музичними центрами.

 

За результатами самоаналізу освітньої діяльності встановлено:

1.Стан матеріально – технічного забезпечення ДНЗ № 30

 

Дошкільний навчальний заклад комбінованого типу (ясла-садок) №30 «Червоненька квіточка» розташований в типовій двоповерховій будівлі, загальною площею 9854,5 м2. Проектна потужність дошкільного навчального закладу № 30 складає 225 місць. Заклад розрахований на 12 груп, на час перевірки функціонує 10 груп.

Вивільнені приміщення з метою здійснення повноцінного всебічного освітнього процесу переобладнано  під кабінети: 1 групове приміщення – спортивна зала, кабінет вчителя-логопеда, вчителя – дефектолога; 1 групове приміщення – методичний кабінет, два кабінети вчителя-дефектолога.

Територія закладу має огорожу по всьому периметру. Кожна група має окремий ізольований майданчик з тіньовими навісами та зеленими насадженнями. Майданчики для дітей раннього віку знаходяться в безпосередній близькості від входу в приміщення.

На спортивному майданчику знаходяться: футбольне та баскетбольне поле, яма з піском для стрибків, фізкультурне обладнання для виконання основних рухів.

На території закладу обладнане автомістечко для вивчення дітьми правил дорожнього руху.

Для виконання завдань розумового, екологічного, трудового, профорієнтаційного розвитку дошкільнят виділено місце під городи.

Навчальні та адміністративні приміщення мають привабливий та естетичний вигляд.

Навчально-матеріальне  забезпечення відповідає Закону України «Про дошкільну освіту», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», затвердженого наказом МОН від 11.09.02 №509, типовому переліку обов'язкового обладнання навчально-наочних посібників та іграшок в дошкільних навчальних закладах», СанПіН №3231-85 влаштування і утримання дитячих дошкільних закладів.

В групових приміщеннях створені необхідні умови для якісної організації життєдіяльності дітей. Групи естетично оформлені, затишні, впорядковані меблями відповідно до віку дітей, відповідають гігієнічним та санітарним вимогам. Предметно - ігрове середовище сприяє всебічному розвитку вихованців та відповідає вимогам програми. Ігрові зони обладнані в достатній кількості навчальним та ігровим матеріалом.

В музичній залі представлені сучасні технічні засоби навчання: мікрофони, музичний центр, магнітофон, у тому числі і нетрадиційні дитячі музичні інструменти, обладнання для світових ефектів. Для задоволення потреб художньо-естетичного нахилу є різні види театру: ляльковий, пальчиковий, тіньовий, настільний.

В ДНЗ функціонує спортивна зала, яка обладнана необхідним спортивним інвентарем відповідно до  вимог Базової програми розвитку дошкільників « Я у Світі»: «шведська стінка», мати, обручі, лави, ребристі дошки, дуги,м’ячі, мішечки з піском для метання, кеглі, кільцекиди та матеріал для нетрадиційних видів оздоровлення дошкільників.

Медичний блок складається з трьох кімнат: медична кімната, кабінет щеплень, ізолятор. Утримується в належному стані і відповідає сучасним вимогам до оформлення.

Наявність медикаментів відповідає  переліку надання першої медичної допомоги.  Забезпечений проточною гарячою водою за рахунок встановлення водонагрівачів, є тубус-кварц «Уфо» для проведення прогрівання носової та ротової порожнини, інгалятор, маячний кварц «Маяк» для дезінфекції приміщення. Ізолятор розрахований для утримання однієї дитини.

У закладі є необхідна кількість  інвентаря, який промаркований та використовується за призначенням, постійно поповнюється, оновлюється.  

Будівля знаходиться у належному стані і відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Щороку проводиться поточний ремонт усіх приміщень, промивання системи опалювання, ревізія вентиляційних та каналізаційних систем. Встановлено лічильники електричної енергії, теплопостачання та холодної води,водонагрівачі.

Харчоблок забезпечений необхідним технологічним обладнанням, витяжною вентиляцією. Встановленні фільтри для очищення питної води.

Підвальне приміщення відповідає санітарним та протипожежним нормам і знаходиться в належному стані. Частково проведено заміну труб холодного водопостачання, проведена теплоізоляція труб опалення.

В дошкільному закладі є в наявності протипожежний інвентар, пожежний щит, вогнегасники, створена комісія з протипожежної безпеки. Вчасно проводяться інструктажі. Працівники дошкільного закладу дотримуються  Інструкції з охорони життя і здоров’я дітей.

Систематично ведеться облік майна, списання проводиться згідно з чинним законодавством.

Незважаючи на складні соціально-економічні умови, матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності ДНЗ перебуває на достатньому рівні. З метою ефективного управління людськими та матеріальними ресурсами закладу на засадах інновацій та інвестицій, переведенню закладу у якісно новий, конкурентоспроможній та інвестований стан впроваджено проектно - інвестеційну технологію управління ДНЗ.                                  

            \s       

               - що планували;                                                 - що отримали.

 

Проектно-інвестиційна технологія ДНЗ  дає можливість перспективно планувати та  ефективно використовувати залучені надходження, визначити першочергові проблеми і стимулювати розвиток закладу.

Навчально-матеріальна база оновлюється поступово. В перспективних планах закладу подальше придбання сучасного обладнання.

Фінансове забезпечення діяльності навчального закладу здійснюється у відповідності до Закону України «Про дошкільну освіту».

В умовах обмеженого бюджетного фінансування  акцент зроблено на залучення на добровільних благодійних  надходжень від фізичних та юридичних осіб.

Разом з тим залишаються проблеми які потребують вирішення:

  • застаріле обладнання харчоблоку;
  • часткова заміна ліноліуму.

Стан матеріально-технічної бази відповідає високому рівню.

Максимальна кількість балів – 60 б.    Фактична кількість балів - 58 б.

2.Кадрове забезпечення

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту» в ДНЗ працюють педагоги, які мають відповідну неповну вищу освіту та вищу освіту. Дошкільний заклад укомплектований педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом згідно штатного розпису.

На час проведення експертизи у закладі функціонує 10 груп, виховується 212 дітей, працює 60 працівників, у тому числі педагогів -  31, адміністративного складу – 4.

Якісний склад

\s           

Спеціаліст: вищої кваліфікаційної категорії – 2 особи; першої кваліфікаційної категорії – 5 осіб; спеціаліст – 15 осіб; педагогічне звання «вихователь-методист»  –9 осіб.

 

Результати соціально-дидактичного аудиту засвідчують достатньо високий рівень потенціальних можливостей педагогів ДНЗ. Педагогічний колектив спроможний здійснювати інноваційну діяльність як на рівні впровадження, так і на рівні розробки власних експериментальних  технологій.

ГРАФІЧНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНО-ДИДАКТИЧНОГО АУДИТУ

 

ПАРАМЕТРИ

Рівень кваліфікації

Рівень освіти

         Стаж

         Вік

ОЦІНКА

Спеціаліст, майстер

 Бакалавр

Молодший спеціаліст

Вища

Базова вища

Неповна вища

15-25 років і більше

10-15 років

5-10 років

До 5 років

Вище 55 років

40-55 років

30-40 років

20-30 років

Вища  категорія

І категорія

Спеціаліст

«Старший вихователь»

«Вихователь – методист»

Без категорій і педзвань

Кількісні показники

2

5

2

1

1

9

11

10

1

20

20

4

4

3

3

15

10

3

Відсоткові показники

7

16

7

3

3

29

35

32

3

65

64

13

13

10

10

48

32

10

Нижче норми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Норма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оптимум

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Адміністрацією закладу приділяється  велика увага створенню в кожній групі мікрогрупи за психологічною сумісністю. На основі спостережень і тестувань визначається рівень емпатїі, емоційного комфорту, креативність членів групи.

З метою виявлення творчих здібностей педагогів було проведене діагностичне дослідження за тестом Х. Зіверта. Визначені коефіцієнт креативності та рівень креативності кожного педагога; педагогічного колективу в цілому.

 

Рівень креативності педагогів (2010-2011н.р.)

 

\s

         -  Високий;                                                              - Середній.

 

 

Об’єктом постійного моніторингу у закладі є особистість педагога, його психологічний стан та комфортне перебування на робочому місці. За результатами проведення діагностичних досліджень можна відмітити, що педагоги комфортно почувають себе у колективі. Більшість з них поліспрямовані у професійній діяльності та мають високі показники стресостійкості. Психологічне «вигоряння» педагогів знаходиться на низькому рівні.

 

 

 

Підсумки вивчення психологічного «вигоряння» педагогів

ДНЗ №30 «Червоненька квіточка»

Термін: січень 2012 р.

Кількість респондентів: 31 педагог.

 

Категорії вивчення

Педагогічний стаж і середні бали

До 5 р.

До 10 р.

До 20 р.

Понад 20 р.

Емоційне виснаження

6 б.

7 б.

10 б.

12 б.

Деперсоналізація

4 б.

6 б.

3 б.

10 б.

Редукція особистих досягнень

28 б.

34 б.

35 б.

28 б.

 

Підсумки вивчення рівня стресостійкості педагогів

ДНЗ №30 «Червоненька квіточка»

 

Термін: грудень 2011р.

Кількість респондентів: 28 педагогів

 

Рівні

Кількість педагогів

%

Висока стресостійкість

22

79%

Середня стресостійкість

6

21%

Низька стресостійкість

-

-

Підсумки вивчення типів професійної спрямованості особистості педагогів 

ДНЗ №30 «Червоненька квіточка»

Термін: січень 2012 р.

Кількість респондентів: 28 педагогів.

 

Типи самореалізації в професійній діяльності

Бали у %

Щирість %

Організатор

58 %

75%

Людина - професіонал

84%

78%

Комунікатор

63%

80%

Інтелігент

74%

75%

           

Спостерігається об’єднання кількох типів самореалізації в професійній діяльності, яке свідчить про поліспрямованість особистостей, та  показником високого рівня професійної спрямованості педагогів.

Підсумки діагностування векторів спрямованості педагогів за методикою

Б.Басса  по ДНЗ №30 «Червоненька квіточка»

Термін: листопад 2011 р.

Кількість респондентів: 26 педагогів

 

Тип спрямованості

Кількість педагогів

%

На процес

10

39%

На результат

11

42%

На себе

5

19%

 

Педагогічні кадри закріплюються за віковими групами наказом по ДНЗ на початку навчального року .

Адміністрація закладу диференційовано підходить до вихователя початківця і до педагога – майстра, створюючи усі умови для розкриття їх творчого потенціалу, бо творчу дитину може виховувати лише творчий педагог.

Кожен педагог ДНЗ зорієнтований на удосконалення навчально-виховного процесу, реалізації принципів демократизму, відкритості та колегіальності, доброзичливості, переорієнтації з процесу навчання на розвиток особистості.

Педагоги проходять різні види курсів підвищення кваліфікації: за кількістю годин, змістовою насиченістю, обсягом самоосвіти, індивідуальними планами, очні-заочні.

Атестація педагогічних працівників проводиться відповідно до Закону України  «Про освіту» (ст..34), Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України №930 від 06.10.2010 року.

До роботи в атестаційній комісії залучаються найбільш компетентні  та висококваліфіковані педагоги ДНЗ.

Під час проведення атестації педкадрів застосовується метод кваліметрії. Кваліметрична діагностика педагогів більш ефективно визначає кваліфікацію вихователя, особистісне зростання, компетентність.

 

Документація атестації педагогічних працівників:

 

  1. «Типове положення про атестацію педагогічних працівників» (затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України №930 від 06.10.2010 року)
  2. Заява працівника, який атестується.
  3. Список педпрацівників, які атестуються  поточного року.
  4. План роботи атестаційної комісії.
  5. Графік засідань атестаційної комісії.
  6. Графік відкритих заходів.
  7. Графік співбесід з працівниками, які підлягають атестації.
  8. Накази «Про створення атестаційної комісії та атестацію педагогічних працівників у  в навчальному році», «Про підсумки атестації в навчальному році».
  9. План-графік проходження атестації й курсів підвищення кваліфікації.
  10. Протоколи засідань атестаційної комісії дошкільного закладу.
  11. Клопотання до атестаційної комісії відділу освіти виконавчого комітету Жовтоводської міської ради про встановлення вищої категорії та присвоєння педагогічного звання «Вихователь-методист», нагородження.
  12. Передовий досвід вихователя.
  13. Атестаційний лист.
  14. Книга внутрішнього контролю.
  15. Матеріали вивчення рейтингу педпрацівників серед педагогічного колективу, батьків.

Методичний супровід  атестації педагогічних працівників дає можливість вивчити і оцінити діяльність педагогів і забезпечує:

  • визначення адміністрацією ДНЗ рівня професіоналізму та результативності навчально-виховної роботи;
  • визначення рейтингу вихователя серед педагогів ДНЗ міста;
  • оцінювання його педагогічної діяльності колегами ДНЗ;
  • вивчення думки батьків про вихователя.

           

Методичне супроводження атестації педагогічних працівників

 

Методичне супроводження

Вивчення системи роботи педагогічних працівників

Відпрацювання системи вивчення досвіду

Визначення

загальних критеріїв оцінювання

Виявлення га

узагальнення ППД з напрямку діяльності

Методичні рекомендації «Атестація педагогічних кадрів: науковий

та методичний аспект»

План індивідуального проходження атестації

           

 Відповідно до планів графіків курсової перепідготовки та атестації проведено моніторинг атестації педагогічних працівників та підвищення кваліфікації при ДОІППО:

 

 

 

 

 

 

Моні/tdторинг підвищення рівня кваліфікації

педагогічних працівників при ДОІППО

з 2005 – 2010 н.р.р.

 

\s

2005 р.

2006 р.

2007 р.

2008 р.

2009 р.

2010 р.

Чергова –

            10 осіб

Підтвердження

педзвання «вихователь-методист»

Встановлення

 «спеціаліст ІІ  категорії» - 2 особи

 

 

 

 

Чергова –

           5 осіб

(підтвердження)

Чергова –

              6 осіб

Підтвердження

педзвання «вихователь-методист» -

2 особи

Встановлення

 «спеціаліст І  категорії» - 2 особи

Встановлення

 «спеціаліст ІІ  категорії» - 1 особа

 

 

 

Чергова –

               3 особи (підтвердження)

Позачергова – 5 осіб Встановлення педзвання «старший вихователь» - 1 особа

Встановлення

педзвання «вихователь-методист» - 3 особи

Встановлення

 «спеціаліст І  категорії» - 1 особа

 

 

Чергова –

            8 особи

(підтвердження)

Підтвердження

педзвання «вихователь-методист» -

2 особи

Встановлення

 «спеціаліст І  категорії» - 1 особа

Підтвердження

«спеціаліст вищої  категорії» - 3 особа

Підтвердження

«спеціаліст ІІ  категорії» - 1 особа

Позачергова

– 3 особи

Встановлення

 «спеціаліст І  категорії» - 2 особи

Встановлення

 «спеціаліст ІІ  категорії» - 1 особа

Чергова –

       3 особи (підтвердження)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Моніторинг  підвищення рівня кваліфікації

педагогічних працівників  при ДОІППО

з 2011 – 2015 н.р.р.

\s

2011 р.

2012 р.

2013 р.

2014 р.

2015 р.

Позачергова –

           2 особи

(підтвердження)

Встановлення « спеціаліст вищої категорії»

Чергова –

              5 особи

(підтвердження)

Чергова – 5 осіб (підтвердження)

Чергова – 1 особа Присвоєння педзвання «вихователь-методист»

Чергова –

             3 особи (підтвердження)

Чергова – 1 особа Присвоєння педзвання «вихователь-методист»

Чергова –

                   3 особи

(підтвердження)

Присвоєння педзвання «вихователь-методист»

Методичним навчанням охоплено 100% педагогічних працівників. При визначенні форми навчання враховуються результати діагностики професійної майстерності педкадрів і їх запити, а для цього в закладі створені всі умови для підвищення професійної компетентності педагогів:

Педагоги закінчили:

  1. Вищі навчальні заклади освіти без відриву від виробництва: 2005р. – 3 особи; 2006р. – 1 особа; 2007р. – 1 особа; 2008р. – 1 особа; 2012 – 1 особа; 2013 р. – 1 особа.
  2. Жовтоводське педагогічне училище КДПУ  2010р. – 1 особа.
  3. Беруть активну участь у міських  методичних об’єднаннях:

Форма методичного навчання

Назва закладу

Проблема (тема)

Керівник

Слухачі

Періо-дич-ність

Опорний ДНЗ

ДНЗ № 4

Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості

Ганник Н.І.

Соченко О.В.

Рябоштан А.В.

За планом

ДНЗ №33

ЗНЗ №3

Впровадження Програми розвитку дитини  «Впевнений старт»

Білан Т.В.

Петрова О.М.

Олійник О.Л.

Проблемні методичні об’єднання

ДНЗ № 35

Інноваційні технології креативного розвитку дитини дошкільного віку

Жушман С.В.

ЧернопольськаС.

Довготелес І.М.

1 раз в два місяці

ДНЗ № 29

Розвиток умінь комунікативного мовлення у дітей

ПорохненкоН.Т.

Фролова Л.М.

Методичні об’єднання

 

Керівників ДНЗ

Борика Л.О.

Мельник А.В.

Григор’єва О.С..

1 раз в квартал

 

 

Вихователів раннього віку

Саєнко Н.С.

Куц Т.В.

ДНЗ № 4

Музичних керівників

Чайка І.В.

Підуст О.П.

Литвинчук Л.М.

 

Вчителів - логопедів, дефектологів

Плукчі Н.А.

 

 

Седченко С.В.

Тараненко Н.М.

Смирнова Г.В.

Головко О.Л.

Практичних психологів

Сівакова Л.Ю.

Рибак О.О.

За планом

ШППД

ДНЗ №15

НВК «Дивосвіт»

Організація контролю за фізичним розвитком дитини

Білоткач Н.І.

Левко О.Л.

 

 

1 раз в місяць

ДНЗ №34

Організація та педагогічна підтримка режисерської гри

Гусак Т.А.

Новохатько В.В.

Стовбун Л.А.

Адресна допомога

ДНЗ № 32

Перспективне та тематичне планування навчально-виховного процесу в контексті вимог БП: блочно-тематичний принцип

Колесникова Т.В.

Штефан Т.В.

По мірі звертань

Майстер клас

ДНЗ № 33

Рання профорієнтація старшого дошкільника: залучення дитини до декоративного дизайну, художнього оформлення побуту.

Головко О.Л.

Бродич Ж.С.

Харетоненко Н.П.

Харламова Ю.М.

1 раз у квартал

Психологічний тренінг

ДНЗ № 21

Психологічне самопочуття вихователя

Коновалюк О.В.

Кіяшко Л.І.

1 раз в два місяці

Школи

ДНЗ №35

Резерву керівних кадрів ДНЗ

Турчак Л.Г.

Седченко С.В.

1 раз у квартал

ДНЗ № 28

Молодого вихователя

Безверха Л.В.

Бродич К.В.

Ляш Ю.М.

Дошкільний заклад є одним із осередків  методичної роботи

На його базі діють:

  • методоб'єднання вчителів-логопедів, вчителів - дефектологів;
  • творча лабораторія «Моделювання навчально - пізнавальної   діяльності на занятті в контексті вимог Базової  програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»;
  • майстер - клас «Дизайн-освіта дошкільників».

Найважливішою індивідуальною формою роботи є самоосвіта педагогів.

Колективним органом управління освітнім процесом у закладі є педагогічна рада, де розглядаються актуальні питання. Так на педагогічній раді №2 від 30.11.2011року на тему: «Особистісне становлення дитини – головна мета національної дошкільної освіти», в ході ділової гри, були розроблений кодекс поведінки працівників.

Для підвищення педагогічної компетентності діють семінари-практикуми.

Підвищення професійної компетентності педагогів

 

МЕТОДИЧНІ ЗАХОДИ

ІХ

Х

ХІ

ХІІ

І

ІІ

ІІІ

ІV

V

Відповідальний

1.1.1.

Постійно діючий семінар – практикум «Сутність та напрямки емоційно-ціннісного розвитку дитини»

*

*

 

 

 

 

*

*

 

 

1.1.2.  Педагогічні  ради

1.1.2.1.

Установча педрада «Пріоритетні напрями діяльності ДНЗ у 2011-2012 н.р.»

*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.2.2.

Особистісне становлення дитини – головна мета національної дошкільної освіти.

 

 

*

 

 

 

 

 

 

1.1.2.3.

Художньо-естетична діяльність як чинник розвитку креативності

 

 

 

 

 

*

 

 

 

1.1.2.4.

Про підсумки роботи ДНЗ за 2011-2012 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

*

 
rate this article
rate this article
  • Currently 0.00/5
 
sections of blogs
Categories
 
Other articles