Контрольно-підсумкове заняття (ІІ молодша група)

Тема: «На пошуки казок»

Мета: перевірити знання основних кольорів, вміння розрізняти і називати геометричні фігури (об’ємні та площинні); визначити рівень знань дітей про множини; виявити вміння співвідносити цифру з кількістю предметів; закріпити вміння порівнювати предмети за величиною, довжиною та висотою; виявити вміння розуміти просторові відношення (посередині, над, під, біля тощо); визначити вміння орієнтуватися у частинах доби.

Розвивати логічне та абстрактне мислення, пам’ять, увагу, уяву. Виховувати інтерес до пізнавальної діяльності.

Матеріал:

демонстраційний: книга «Казки», конверт із завданнями, картки із зображенням цифр 1,2,3, панно «Гусениця»;

роздавальний: картки із зображенням геометричних фігур різного кольору, зайченята (по 3 на кожну дитину), морквинки (по 3 на кожну дитину), капуста (по 1 на кожну дитину), серветки, геометричні фігури (площинні і обємні), стрічки (довга та коротка), магніти.

Хід заняття

Вихователь:

Сонце заглядає у віконце,

І сміються дітлахи,

Нам дарує книжку сонце

Де живуть наші казки!

(Вихователь разом з дітьми розкривають книгу і бачать породні сторінки).

Вихователь: Погляньте, а де ж поділись усі казки з цієї книги? Чому ж вони зникли? Діти останнім часом дивляться багато мультфільмів, а казок майже не читають. Ось казки і образились та пішли від нас. Як же нам їх повернути? Вирушимо на пошуки казок? Я пропонує вирушити на казковому поїзді. Згодні? Для цього я придбала вам квитки, зараз я їх вам роздам і ви знайдете соє місце у потязі.

Дидактична гра «Знайди своє місце» (лічба, колір, геометричні фігури)

Вихователь: Молодці! Ви правильно знайшли свої місця. Вирушаємо.

Ось я знайшла конверт у якому казки залишили для нас завдання – допомогти казковим героям.

Вихователь: Перше завдання (вихователь дістає з конверта картку із завданням)   Зайчик просить про допомогу: потрібно допомогти йому роздати морквинки усім зайченятам, він не вміє рахувати і переживає що вистачить не всім. Допоможемо Зайчику?

Дидактична гра «Нагодуємо зайченят» (викладання і порівняння множин)

Вихователь: Молодці, а тепер візьміть в праву руку одну капустину. Скільки капустин у вас в руках? (Одна). Покладемо в кошик і подаруємо зайченятам. Скільки в кошику стало капусти? (Багато).

Вихователь: А тепер наступне завдання (вихователь дістає з конверта картку із завданням) – з нами хоче пограти Колобок.

Дидактична гра «Кмітливий Колобок» (множина, величина, орієнтація в часі)

Колобок уміє грати,

В нього запитань багато

Будемо відповідати???

Запитання до дітей: «Скільки колобків у казці (...)? Скільки вушок у зайчика? По скільки хвостиків у кожної тварини? Якщо слон великий, то мишка ..... маленька. Якщо дерево високе то травичка …низенька? Скільки кольорів має світлофор? Яка зараз пора року?

Колобок: все ви знаєте малята, можна далі вирушати.

Вихователь: Прийшла черга наступного завдання (вихователь дістає з конверта картку із завданням) – тепер нашої допомоги потребує Ведмедик, він просить подарувати йому та його ведмежатам теплу ковдру.

Дидактична гра «Прикрасимо ковдру» (геометричні фігури, колір, орієнтація в просторі)

Вихователь: Наступне завдання (вихователь дістає з конверта картку із завданням) – на цей раз нам потрібно допомогти Лисичці. Вона збираєтьсґ в гості і хоче причепуритися, та не може завязати бантика. Допоможемо їй?

Дидактична гра «Стрічка для Лисички» (довжина)

Вихователь: І нарешті – останнє завдання (вихователь дістає з конверта картку із завданням). Нашу улюблениця гусениця Жужа поспішає назустріч Весні і хоче щоб ви допомогли їй підібрати прикраси.

Дидактична гра «Прикраси для Жужи» (рахунок, цифри від 1 до 3)

Вихователь: Ну що ж, наш конверт пустий, завдання ми виконали, всі наші друзі дуже задоволені і  казки-втікачі повернулись до нас.

 

Like it