Конспект інтегрованого заняття

Конспект інтегрованого заняття

Конспект інтегрованого заняття для дітей середньої групи (4-5 років)

(математика та логіка)

 

Тема. Друзі для геометричних фігур.

 

Мета. Вчити дітей уважно слухати вихователя та однолітків. Закріпити назву геометричних фігур, кольори. Розвивати логічне мислення, уважність, уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки. Виховувати спостережливість, та старанність у роботі з індивідуальними картками.

 

Матеріал. Геометричні фігури: коло – веселе, жовте; квадрат – здивований синій; трикутник – сумний, зелений. Різні предмети за кількістю дітей в коробці. Індивідуальні завдання на кожну дитину за рівнем дітей, кольорові олівці.

 

Попередня робота. Мовна гра «Якої форми предмет» (розгляд різних предметів). Логічна вправа «Домалюй».

 

Хід заняття

 

Діти сидять півколом на стільчиках.

 

Вихователь. Сьогодні до нас у гості завітали геометричні фігури.

 

Вихователь показує геометричні фігури, а діти називають фігуру та колір.

 

Вихователь. Ви звернули увагу на обличчя. Так, вони різні. Давайте в них запитаємо чому.

 

Вихователь показує фігури і розповідає.

 

Вихователь. Трикутник каже, що в нього немає друзів. Тому він сумний. Квадрат каже, що і справді в них немає друзів, тому він здивований. Коло каже, що воно радіє тому, що знає хто їм би допоміг. Діти ви нам допоможете? (Діти. Так.) Ми принесли із собою чарівну коробочку. В ній різні предмети. Треба на дотик впізнати, що це за предмет та з ким з нас він може дружити.

 

Діти по черзі просовають руку в коробку та на дотик впізнають предмет. Потім дитина дістає і показує всім, називає на що схожий предмет. (Наприклад. Кубик – квадрат, диск – коло, ляльковий стіл – трикутник тощо). Кладе предмет біля тій геометричній фігури для якої він підходить.

 

Вихователь. Молодці! Для всіх фігур знайшли друзів. Давайте тепер покажемо нашим гостям, які ми дружні і як вміємо разом гратися.

 

Фізхвилинка.

(повторити 2 рази)

 

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться,

За щасливий день вчорашній.

І до сонця потягніться,

Веретеном покрутіться,

Враз присядьте, підніміться,

І на килим опустіться.

 

Вихователь. А тепер, я вам пропоную намалювати друга для наших фігур і подарувати їм ваші малюнки, що їм ніколи не було сумно.

 

Діти сідають за столи і виконують завдання за рівнем. Логічна вправа «Домалюй».

Після виконання завдання складають малюнки в коробочку та прощаються з геометричними фігурами.

 

 

Додаток.

 

Індивідуальні картки до логічної вправи «Домалюй»

 

Низький рівень                       Середній рівень                     Високий рівень

(1 фігура)                                 (2 фігури)                               (3 фігури)

{C}{C}

           
     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коло: колесо, сонечко, килим, кришка, м’яч, луна, яблуко, вишня, квітка тощо.

 

Квадрат: рушник, вікно, стіл, стільчик, шафа, телевізор, книга, серветка тощо.

 

Трикутник: ялинка, хустинка, пірамідка, цукерка, капелюх тощо.

 

Діти можуть домалювати складні предмети: велосипед (колесо кругле), будинок дах трикутний, вікно квадратне), машина (колесо кругле, вікно квадратне), людина (голова кругла), літак (крило трикутне, вікна круглі), ракета (вікна круглі, крила трикутник) корабель (вітрило трикутник) тощо.

 

 

Геометричні фігури

{C}{C}

           
 
   
     
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Like it