Календарно-тематичне планування уроків з я у світі в 4 класі
Календарно-тематичне планування
Я у світі
4 клас
І семестр – 16 годин (1 година на тиждень)
№ п/п | Тема уроку | Стор. підручн. | Дата | Примітки |
Я – ЛЮДИНА (8 годин) Учень/учениця: - має уявлення про неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер), неприпустимість заподіяння будь-якої шкоди собі й іншим; - розповідає про свої інтереси, хобі; - пояснює, чому всі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах; - розуміє значення знань, освіти, працелюбства в житті людини, в досягненні життєвих успіхів; - планує свою діяльність для досягнення конкретної мети; - наводить приклади досягнень відомих людей; - презентує власні успіхи та успіхи людей, з яких бере приклад. | ||||
1. | Вступ. Радість життя. Що людині необхідно для життя. | 3 – 9 |
|
|
2. | Ти звичайний чи незвичайний? . Навчальний проект (індивідуальний проект). «Життя – найвища цінність». | 10 – 15 |
|
|
3. | Людське «Я» (с. 16-19). Практична робота. «Обговорення ст. 6 Конвенції ООН про права дитини, ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України». | 16 – 19 |
|
|
4. | Винаходи людства. | 20 – 25 |
|
|
5. | Особистісний розвиток людини упродовж життя. | 25 – 29 |
|
|
6. | Великі досягнення малих українців. Як самому себе виховувати? | 29 – 34 |
|
|
7. | Навчання як засіб досягнення життєвої мети. Практична робота (за вибором учителя) «Планування самонавчання, взаємонавчання». | 34 – 39 |
|
|
8. | Навчальний проект (індивідуальний, за вибором учня) «Історія досягнень людини (в науці, спорті чи мистецтві)». | 39 |
|
|
Я ТА ІНШІ (8 годин) Учень/учениця: - пояснює, чому права та обов’язки батьків і дітей є взаємними; - дбає про збереження майна та ощадливе використання сімейного бюджету; - дбає про збереження природних об’єктів, цілісність майна та ощадливе використання ресурсів школи, місцевої громади, до яких він/вона належить; - має уявлення про культуру взаємин людей в сім’ї, школі, на вулиці; - ініціює, підтримує і завершує розмову, дотримуючись етикетних норм спілкування; - виявляє інтерес до діяльності засобів масової інформації; - розуміє її значення у житті людей; - уміє тримати дистанцію, відчувати межу бажаної-небажаної поведінки; - бере участь в дискусії: вислуховує, погоджується, відстоює власну точку зору, домовляється; - моделює спосіб поведінки у відповідності до конкретної ситуації. | ||||
9. | Школа вихованості. Чемним треба бути скрізь. | 40 – 45 |
|
|
10. | Роль сім’ї в моєму житті. Мій родовід. |
|
|
|
11. | Людські чесноти. | 55 – 64 |
|
|
12. | Бюджет сім’ї. Економія і збереження майна. | 59 – 64 |
|
|
13. | Навчальний проект (дослідницький, індивідуальний) «Дослідження своїх витрат за тиждень» |
|
|
|
14. | Чи варто бути правдивим? | 65 – 76 |
|
|
15. | Культура спілкування. Практична робота. Складання правил ведення дискусії. | 76 – 81 |
|
|
16. | Засоби масової інформації мого селища. Практична робота. Написання замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в селищі. |
|
|
|